Sunday 4 April 2010

~ShOe fAiR 2010????~




Assalamualaikum...

huhu SHOE FAIR ni senarnye aku x penah nk pegi pown...niyh sume pasal kwn2 aku la...
asalnye ari Jumaat (2 April 2010), aku gi umah Atul sbb nk gi SAMBEST...hahaha memandangkan.. ALHAMDULILLAH aku dpt INTERVIEW JPA, jadi kene la mintak tandatgn pengetua....

dah pergi skewl tuh...semalam nya aku dpt berita USTAZAH SURIATI (cekgu sekolah rendah aku) masuk hospital sbb penyakit kronik. Kebetulan MINA, TIQAH ABU, and NAJWA MAMAT nk gi melawat...memula aku majuk, huhu sbb dorunk x ajak aku...

Aku bersyukur sgt ATUL nk temankan aku gi HKL walopon aku berasa amatla penat kerana kene berjln ke sana ke mari...bayangkan kite org nek ktm then lrt utk gi HKL pastu jln kaki....huhu mmg penat tp ATUL x kowt...dy kan expert dlm bab2 JALAN2 NIYH...hahahha

sesampai sane...berjumpa la ngn mina, tiqa , dan wawa. Melawat ustazah kt sne telah mempertemukan aku gk ngn ustazah2 lama aku, Ustazah Lisa, Ustazah Puziah, Ustazah Aziwa, dan Ustazah Suraya. huhu memang x sangka memandangkan dh 5 tahun x berjumpe...hehe..aku mmg seorg murid yg tidak bek!!!

Ustazah Suriati koma tyme tuh....melawat dy ari tuh, rse sedey sgt aku terpk "ini ke guru yg ajar aku dulu". aku mcm x leh knal dh muka dy, sedey sgt..aku harap sgt dy cepat sehat....

TAPI UMURNYA tidak panjang, SEMALAM (3 APRIL 2010) ustazah menghembuskan nafasnye yg terakhir pada pukul lebeuh kurang 8 mlm mcm tuh...innalillah, semoga rohnye sentiasa dicucuri rahmat...dan tempatkan la dia di tempat2 org yg SOLEH~

LEPAS TUH, dorunk kte nk gi SHOE FAIR KT PWTC...walopon aku x bape ske SHOPPING, tp x per la sekali sekala kuar ngn kwn2..okla aku ikut jer la ckp dorunk...
hahaha...nk dijadikan cerita...tyme berjalan2 tuh, TAPAK KASUT AKU TERCABUT!!!!!! sedey tw...dhla kasut kesayangan aku tuh...huhu....terpaksa la aku berjln mcm ape jerk...

tp kt SHOE FAIR tuh, aku pown belila SELIPER...hahaha alang2 dtg lebey bek aku beli kasut je kan??? hahaha tp x de duit la...ade sesape NAK BANJE AKU???? hahahah

pas tuh gi SOGO LAK...pergi beli BEG ATUL, N MINA...pas 2 tiqa beli JEANS lak!!! huh?? aku jadi pengikut setia jerk la...hehe...

kite org kuar smpi kol 5.30 pm, PENAT DOWH AKU RSE walopon org len x penat pown...

SBB AKU X SKE SHOPPING!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment