Monday 25 April 2011

B1A4!!!!!


assalamulaikum semua....
huhu mcm mana ni.....lama gilerrrrr aku x update kan???
ingat nk update pasal PENGAKHIRAN PASUM~~ takpe la nnti aku update...
sbb mcm biasa la aku ni kan pemalas...

hahaha pegang buku malas,
baca buku malas,
hahha tulis blog pon malas....
saya hanya rajin ONLINE~~~ kekeke

ok sebenarnye update ni nk ckp pasal B1A4!!!!
hahaha walaupun sangat2 la banyak group baru yg debut...
MEMANG SANGAT BANYAK~~~

contohnye...,
BLOCK B,
X-5,
APINK,
Brave Girls dikira tak??? yg perempuan aku x tahu sgt...hehehe

tapi tgk2, hati aku terpaut dgn B1A4!!!! woah
group ni sangat menarik...aku pon x tahu kenapa...
sbb mereka cute??? hahaha
yang penting lagu dia mcm seronok gilerr nk dgr....
rasa mcm bersemangat jer bila dengar~~~
menaikkan semangat aku!!!!

tajuk dia OK!!!!
huhu mereka sangat2 la cute...
tapi nama group dorang pelik kan~~
B1A4~~~ sebab sorang je yg darah B (BARO)
lagi 4 org darah A (Jin Young, San Deul, CNU, and Gong Chan~~~)

huhu perlu ke kenal kan sorang2????
ok2....kite berkenalan ala kadar je la...sbb aku pon tak tahu sangat pasal dorang...
byk kene siasat lagi...hehehe
tapi suara mereka sangat sedap tau~~~








Jung Jin Young (정진영)
Leader & Vocal
18 November 1991
178cm/59kg
Blood Type A





Baro (차선우)
Rapper
5 September 1992
178kg/63kg
Blood Type B







Gong Chan Shik (공찬식)
Vocal
14 August 1993
181cm/60kg
Blood Type A




Sandeul (산들)
Main Vocal
20 March 1992
178cm/62kg
Blood Type A




CNU
Vocal & Rapper
16 June 1991
182cm/64kg
Blood Type A

huhu tapi awal2 aku dh cop JIN YOUNG DGN GONGCHAN tau!!!!
hehehe JIN YOUNG comel mcm Eun Hyuk~ sebijik la mcm Eun Hyuk~~~

huhuhu meh la aku post lagu dorang pulak~~~









gambar2 tambahan utk anda semua!!!!!



No comments:

Post a Comment