Wednesday 25 January 2012

Bye Bye SEM 1, Hye Hye HOLIDAY!!!!!

Assalamualaikum semua....
apa khabar....
yer aku tahu, tak ada siapa nk baca aku nye blog ni....
tapi x per la...aku nk tulis jugak....

Huhuhuhuhu dah berhabuk blog aku ni....
memang la nk update tapi....
haishhhh bila nak start type je mesti tiba writing block kekekeke....

anyway.....ALHAMDULILLAH 18 JANUARY 2012,
hari tu....tamatlah sudah pengembaraan aku sebagai...
pelajar SEM 1, FAKULTI FARMASI~~~~
ish2, gembiranya tak terkata....
tapi penyesalannya pun tak terkata ==

MENYESAL??? kenapa nak menyesal pulak....
entah la...
exam hari tu....teruk kut...
entah la x tau nak ckp apa...
kene doa byk2 jer la...

tapi serius kot....
jadi student pharmacy ni sebenarnye..
SERONOK SGT!!!!!!!!
SGT3~~~

Ok, maybe aku ckp best...
sbb aku macam minat la bidang ni...
tapi susahnya...haihhhh x tau nak ckp apa...
walaupun baru sem 1 kan....

kadang2 aku terfikir gak....
antara FARMASI and MEDIC mana lagi susah???
ke DENTIST lagi susah???
huhu tapi aku budak MELTECH mcm susah jugak je...
lagi2 BIOCHEM~~~ aish3....

huhuhu tapi sebenarnye mana2 science pun susah kan...
alih2 jumpa benda yg sama jugak....

tapi yang wajibnye ANATOMY AND PHYSIOLOGY LA KAN~~~
tu mmg, satu bilik aku amik kot...
bezanya dia punya detail jerrrr
kite org belum start detail lagi.....tak lamalagi la kot...
*TAKUTNYE~~~~~~~~*

tapi apa2 pun....SEKARANG CUTI!!!!!
yeah!!!!!!!!!!!!

BESTNYA!!!!!!!
dah lama x layan korea ni....kekekekeke

okla nak chow chin chow la....
kekekekeke

bye~yom ^^

No comments:

Post a Comment