Sunday 16 January 2011

Dah Lama Aku x Dengar Nasyid~~~



Assalamualaikum....~

huhu aku pun x tahu kenapa tibe2 aku buat entry mcm ni~~~hehehe
sebenarnye nk ckp....AKU RINDU SAMBEST~~~

hahaah dulu time duduk kat sambest...sume nk cepat2 habis belajar...
ckp sambest tu penjara la apa la...hahaha
dulu2 biasa la...tapi kite org sume tahu....nnt bile dah keluar sambest, mesti semua RINDUUUU GLERR~~~

bukan setakat rindu org2 kt dlm SAMBEST~~~ but also biah kt sana kan???
huhu mmg la mcm x islamik, but at least ADE PERINGATAN utk diri masing2~~~

dulu2 kalau kt surau aspuri...orang paling suka mlm time belajar lagu nasyid baru~~~
huhu untung kan dulu ade sesi2 mcm tu...dpt jugak aku dengar nasyid...
tapi sekarang....hahaha setakat nasyid lama2 tau la~~~

dekat U sekarang pon...nk pergi surau pun malas~~~ *teruknya aku*
huhu tapi aku bersyukur....alhamdulillah, aku still x tinggal solat~~~

rindunyeeeeeeee SAMBEST~~~~ hahaha

rindu nk dgr tazkirah,
rindu nk solat jemaah sama2,
rindu nk tadarus ramai2..lagi2 dgn budak dorm,
rindu nk baca QURAN before maghrib ramai2~~~

dan aku rindu ORANG2 DLM TUH!!!!!!!

*Ya Allah Ya Tuhanku, jangan la kau bolak balikkan hatiku setelah kau tetapkannya...amin~~~*

No comments:

Post a Comment