Monday 2 May 2011

kenapa menangis???


huhu assalamualaikum semua~~~

hahaha kenapa tiba2 aku buat post bunyi gaya mcm ni???
huhu sebab aku rasa ade byk sebab kan org menangis dlm dunia ni~~

kadang2 org yg tengok, org nangis ni mesti akan rasa...
'what is the big deal for her/him to cry just because of that'
YA...mungkin ramai yg berfikiran mcm tu...
tpi mata yg melihat, tak sama dengan yg menanggung kan???

huhu ape la tiba2 ckp pasal ni~~~
sebenarnye sbb tgh sedih baca komik tadi~~~

hehehe rugi pulak tak beli komik tu awal2
tajuk dia CINTA DI HUTAN KELIP-KELIP^^

huhu ok2...bukan nk cerita pasal komik sebenarnye~~~
nk cerita pasal menangis~~~

sebenarnye kite menangis bukan time SEDIH je...
kita akan nangis time GEMBIRA jugak....tpi kenapa kite nangis???
huhu aku pun fikir...tak boleh ke kita buat benda lain selain nangis???

orang kata...menangis ni kadang2 hanya menunjukkan kelemahan seseorang~~
tpi sebenarnye kadang2 kita perlu menangis...
sbb menangis ni boleh buat hati kite lega...
terasa mcm beban menjadi lebih ringan walaupun sebenarnye dia x menolong apa2 pun..hehehe

huhu aku ngaku la...aku ni agak cepat nangis la..
hati sensitif la jugak~~~
tpi aku x selalu menangis kt depan org...
sbb mende tu nmpk mcm satu kelemahan kan???
aku selalu nangis tgk cerita KOREA ke, baca NOVEL ke, baca KOMIK ke~~
hahaha....
*sebab x munasabah utk nangis kan???*

tapi betul~~~
sbb kadang2 cerita yg kita baca tu mcm sama dgn kehidupan yg kita rasai...
yang mungkin org kt sekeliling kita tak paham kan???
at least we got reason to tell them why we cried~~~ *wink wink*
walau pun sebenarnye tgh nangis sbb sedih dgn cerita diri sendiri~~~

tapi sebenarnye just nk ckp....
TAK SALAH NAK NANGIS~~~ tapi dgn sebab munasabah la~~
tapi jgn selalu menangis jugak~~ x elok utk mata kalau terlebih nangis^^

haih...entah ape entry aku mlm ni~~~

hehehe

lastly....
untuk semua girl2 di luar sana:

4 comments:

  1. :) terigt dlu nangis dgn mah mse skolah, :D

    ReplyDelete
  2. hari-hari aku menangis,terutama sebelum tdo.
    aku takut jd buta mcm kasim selamat lah, mcm mna ni.tapi cannot stop.nangis je cara nk luahkan prasaan..T_T

    ReplyDelete
  3. huhu bile masa kite nangis atul?? aku x suka nangis la =P

    huhu betul tu aiman~~~ menangis je la cara utk luah kan perasaan....takkan nk rebel kan??? kite tak boleh membahayakan nyawa org lain...hehehe~~^^

    ReplyDelete
  4. nangis ubat dalam kegembiraan..
    nangis masalah dalam persengketaan..

    ReplyDelete